• 20.03.2017 kl. 22:00

7 tips for g ned i vekt

Noen ganger fr man seg bare ikke over drstokkmila selv om man gjerne vil. Her har jeg samlet sju tips for deg som vil ned i vekt.


Sett pris p mltidene.
For g ned i vekt kreves det spise regelmessig og sunt. Du kan godt skeie ut noen ganger, men hold det til en begrensning. Jo lengre du er fra snacks, jo lettere blir det avst neste gang. Men ikke ha noe som nei-mat, da dette ofte kan trigge en til spise dette oftere. g ned i vekt skal ikke vre noe du straffer deg med. Husk at dette er noe du vil gjre over en stund, da det g ned i vekt tar tid.

Drikk nok vann.
En dehydrert kropp fungerer rett og slett bare ikke. 

Sett deg ml.
Sm delml er lettere oppn enn et stort ml. Ut fra sm ml vil du oppn strre innsatsvilje og se p det du holder p med som et morsomt prosjekt. Et godt tips kan vre ha deg en bok der du skriver ned dette.


Ml fremgangen.
mle antall centimeter rundt omkring p deler av kroppen en gang i mneden med et mlebnd, kan ogs gi deg en pekepinn p hvor du er p vei. Dette kan peke i begge retninger, og kan gi bde ergrelse og glede.  sette deg en plan p antall repetisjoner p en enkelt velse vil ogs muligens fungere.

Vr i energiunderskudd.
g ned i vekt er 70 % mat og 30 % trening. Finn ut hvor mange kalorier du trenger hver dag. Du finner mange gode kalkulatorer om dette p nett, blant annet HER. Eller du kan regne ut selv ved flge denne formelen: (9.99xhyde)+(4.92xvekt)+(6.25xalder) = vanlig forbruk. For vre i energiunderskudd m du vre under det kroppen din trenger om dagen.

Ha en/flere treningskamerat(er).
ha ml med en treningskamerat kan vre tingen om du sliter med komme deg p trening, og du fler at det vre alene er kjedelig. Her kan man pushe hverandre og gi hverandre ros om man er flink.

Sjekk ut forskjellige apper og YouTube-brukere.
S-Health, Fitnessblender, diett.no for nevne noen f.

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits